Din sökning gav 0 träffar

    Ett fel uppstod.
    Dölj bild

    Göteborgs stift

    Kommunikation som mission

    Foto: Ikon

    Gemensamma verktyg för relevans och närvaro

    Foto: Ikon

    Skapad:2018-03-20 12:55:00

    Kommunikation som mission är en satsning som tagits fram och drivs av kyrkokansliet tillsammans med stiften.

    Läs mer om Vad är Kommunikation som mission?

    Foto: Ikon

    Skapad:2018-03-20 12:50:00

    Svenska kyrkan är i dag Sveriges 6:e största annonsör. Församlingarna investerar årligen, lågt räknat, 0,5 miljard på annonsering och församlingstidningar.

    Läs mer om 0,5 miljard om året – investeras i kommunikation

    Foto: Ikon

    Skapad:2018-03-20 12:52:00

    Satsningen utgår från de av kyrkostyrelsen antagna styrdokumenten för kommunikation och de praktiska råd för kommunikationsarbetet som finns samlande i kommunikationskonceptet:

    Läs mer om Utgångspunkten är praktiskt arbete

    Foto: Ikon

    Skapad:2018-03-20 12:53:00

    Målet är att under 2018 och 2019 ta fram ett utbildningspaket för kyrkoherdar, förtroendevalda och arbetslag som höjer kompetensen, effektiviteten och samarbetsförmågan på kommunikationsområdet.

    Läs mer om Projektmålet är ett utbildningspaket
    Skapad:2018-10-07 09:25:00
    Redaktör och innehållsansvarig
    Theresa Montebelli, Gbg stiftskansli
    Ansvarig för intranätet Göteborgs stift
    Theresa Montebelli, Gbg stiftskansli
    Uppdaterad
    2018-10-08
    X
    Dokumentid: 1387119- Webid: 21093 - Unitid: 9