Din sökning gav 0 träffar

    Ett fel uppstod.
    Dölj bild

    Digital arbetsplats

    Uppgifter i Outlook

    Använd Outlook-uppgifter för att organisera och strukturera vad du ska göra. Det underlättar för dig att prioritera ditt arbete och slippa missa något som ska göras.

    Användarregler för uppgifter   

    • Vi använder Outlooks uppgiftslista för personliga uppgifter. 
    • Vi använder oss av Planner när det finns ett behov att följa gemensamma uppgifter eller när en uppgift berör fler.

    Ta del av alla användarregler för Office 365

    Koppla Planner till Outlook

    För att maximera potentialen med Outlooks uppgifter kan du koppla dem med Planner

    Redaktör och innehållsansvarig
    Ulrika Ekberg, Kommunikationsavdelningen
    Ansvarig för intranätet Digital arbetsplats
    Ulrika Ekberg, Kommunikationsavdelningen
    Uppdaterad
    2020-09-28
    X
    Dokumentid: 1469283- Webid: 1395741 - Unitid: 2147483042