Din sökning gav 0 träffar
På den här sidan har vi samlat de leverantörer som Svenska kyrkan har avtal med angående området kommunikation.
Beslutet om en gemensam kommunikationsplattform för Svenska kyrkan togs av kyrkostyrelsen år 2004, därefter har den reviderats. Den visar en tydlig kommunikationsvision.
Inomkyrklig kommunikationsstrategi är antagen av kyrkostyrelsen .
Svenska kyrkan ska vara kyrka även på digitala platser. Det är en av många viktiga punkter i vår strategi för digital kommunikation och närvaro.
Kyrkostyrelsen fastställde Kommunikationsstrategi med ansvarsfördelning för Svenska kyrkan den 24/10 2011. Strategin är bindande för den nationella nivån och erbjuds övriga nivåer.
Bildpolicyn antogs av kommunikationschefen 2016. Den består av tre delar och tre dokument: Vision, Metod och Bilder på webben.
Riktlinjer för Svenska kyrkans gemensamma intranät beslutades 2011 av kommunikationschefen.
Kyrkokansliets policy för användning av sociala medier i tjänsten uppdaterades senast och antogs av Svenska kyrkans kommunikationschef 2015.
De här riktlinjerna kompletterar Svenska kyrkans uppförandekod för den nationella nivån och syftar till att tydliggöra vad som förväntas av dig som är förtroendevald när du använder sociala medier.